ISPARIVAČ (REDUKTOR)
Svi proizvođači autogas opreme u svom proizvodnom pregramu poseduju široku paletu isparivača koji zadovoljavaju automobile čiji motori imaju snagu do 320 kW. Isparivač predstavlja jednu od glavnih komponenti sistema i služi da tečni gas koji dolazi iz rezervoara pretvori u gasovito stanje i redukuje njegov pritisak. Za zagrevanje isparivača koristi se tečnost iz rashladnog sistema automobila
REZERVOAR
Rezervoar je komponenta koja se smešta u prtljažnik vozila i služi za skladištenje tečnog gasa. Dva najčešća oblika su cilindrični i toroidni (montira se na mestu rezervnog točka). Kapaciteti rezervoara se kreću od 20-100 l za cilindrične i od 28-60 l za toroidne. Rezervoar je jedina komponenta u sistemu koja se proizvodi u fabrikama kao što su GZVM , STAKO, ATIKER, NOVOGRUDOK, IRENE kao i domaća LIFAM M Stara Pazova. Minimalna debljina zida rezervoara, koji je inače izrađen od najkvalitetnijih čelika je 3mm.
MULTIVENTIL
Montira se na rezervoar, a iz njegovog imena zaključujemo da mu je namena višestruka
- Sigurnosni ventil, reaguje ako se pojavi prevelik pritisak ispuštanjem viška gasa u atmosferu.
- Sprečava nekontrolisano isticanje gasa usled havarije na cevima ili isparivaču.
- Sprečava da se rezervoar napuni više od 80%
- Zatvaranje gasa u rezervoaru u slučaju popravke ili havarije na automobilu.
- Kod najnovijih modela multiventila, pored svih napomenutih zaštita tu je i toplotna koja reaguje na extremno povišenu temperaturu, kao i elektro špulna, koja dodatno obezbeđuje ventil i onemogućava isticanje plina iz rezervoara dok je motor ugašen.
KUTIJA MULTIVENTILA
Postoje mnogi tipovi kutija višenamenskog ventila. Osnovna funkcija kutije je da hermetički izoluje ventil na rezervoaru od putničke kabine. To se postiže pomoću rebrastih creva koja su sprovedena izvan vozila. U slučaju bilo kakavog ispuštanja gasa oko ventila, neće biti u mogućnosti da dospe u kabinu. Sekundarna funkcija je da spreči oštećenje ventila od lakših udaraca.
CENTRALA (PREKIDAČ)
Osnovna podela je na "karburatorske" i "injection". Karburatorske su klasični prekidači gde se položajem preklopnika bira na šta će vozilo ići, benzin ili gas. Elektronske su automatske i imaju funkciju da same prebacuju vrstu goriva u zavisnosti od režima kako su podešene. Prednost ovog načina je da auto uvek pali na benzin i posle se automatski prebacuje na gas. Momenat kad će se to desiti se programira a moze biti uslovljen i samom temperaturom motora.
UNIVERZALNI EMULATOR
Kod automobila koji su injection "ajnšpric" se isključuju dizne da bi motor mogao raditi na gas. U tu svrhu se koristi univerzalni i specifični emulator dizni. Njegova funkcija je da isključi dizne i da šalje komjuteru automobila vrednost kao da dizne i dalje rade. Neki kompjuteri na automobilima se zbune kad se dizne isključe na neki drugi način. Za svaki automobil postoji odgovarajući emulator ako nije moguće staviti univerzalni. Neki "majstori" će kod motora sa električnim brizgačima (diznama), pokušati da umesto njih iskluče benzinsku pumpu, ali nedajte da vas prevare.
Pumpa se isključuje jedino kod motora sa mehaničkim ubrizgavanjem goriva.
ELEKTRO VENTIL GASA
Kad je motor ugašen i nema struje, EVP je zatvoren i sprečava da gas pod pritiskom iz rezervoara dodje do isparivača. To je još jedan vid obezbedjena instalacije kad vozilo stoji. U EVP se obično nalazi i filter koji sakuplja nečistoće iz gasa. Filter je potrebno menjati na 10.000 Km.
MIXER - MEŠAČ
Svaki model automobila ima odgovarajući mikser. Obično se nalazi na početku usisne grane i preko njega se uvodi gas u motor. Vrlo je bitno da mikser bude odgovarajući jer to omogućava pravilno doziranje potrebne količine gasa u motoru. U tom slučaju, potrošnja će biti normalna a automobil će imati punu snagu. Ovaj deo se ne koristi kod sekvencijalnih ubrizgavanja gasa.
PUNJENJE REZERVOARA
Po standardima u Evropi i svetu, nije dozvoljeno da se puni gas u rezervoara ako je priključak za punjenje u automobilu tojest na samom rezervoaru kako je nekad bilo. Priključak mora biti spolja na automobilu. Priključci su standardizovani pa se gorivo može točiti na bilo kojoj pumpi za gas.
auto gas, auto gas servis, auto gas centar, auto gas ugradnja, ugradnja plina, ugradnja gasa, ugradnja autogasa, auto gas, autogas servis, najbolji auto gas, (plin) – Lovato – Tomasetto – Landi, Ugradnja plina, Ugradnja auto gasa Beograd, LPG BEOGRAD, TNG BEOGRAD, BRC BEOGRAD, TOMASETO BEOGRAD, LANDI RENZO BEOGRAD, AGIS OBD CAN, LOVATOGAS, LOVATO BEOGRAD, PLIN SRBIJA, UGRADNJA PLINA SRBIJA BEOGRAD, TNG SERVIS,LOVATOGAS, LOVATO BEOGRAD, PLIN SRBIJA, UGRADNJA PLINA SRBIJA BEOGRAD, TNG SERVIS, UGRADNJA PLINA FSI, UGRADNJA AUTOGASA TFSI, UGRADNJA PLINA TSI, JTS, ALFA ROMEO JTS PLIN, LANDI RENCO BEOGRAD SRBIJA, AUTOGAS RAŠIĆ, AUTOGAS RASIC, AUTO GAS RAŠIĆ, AC RAŠIĆ, AC RASIC, AC RASIC IVANT, IVANT, IVAN T, AUTOCENTAR RASIC, AC AUTO GAS, AUTO GAS NOVI SAD, NIŠ, KRAGUJEVAC, PANČEVO, AC STAG 200, AC STAG 300, AC STAG 4, AC STAG 300PLUS, AC q BOX, AC Q MAX, AC Q NEXT, DIZEL GAS, DIZEL TNG, UREĐAJ ZA AUTO GAS AUTOGAS PLIN, LPG SERVICE, AUTODUAL FUEL, GAS CENTAR, IMPIANTI GPL, IMPIANTI METANO, installazione impianto gpl, AUTOGAS SERVIS, AUTO SERVIS
Ugradnja plina Beograd Srbija,LANDI RENCO BEOGRAD SRBIJA, AUTOGAS RAŠIĆ, AUTOGAS RASIC, AUTO GAS RAŠIĆ, AC RAŠIĆ, AC RASIC, ugradnja sekvent plina, ugradnja auto gasa, ugradnja autogasa,AUTOCENTAR RASIC, AC AUTO GAS, AUTO GAS NOVI SAD, NIŠ, KRAGUJEVAC, PANČEVO,UGRADNJA AUTO GASA, AUTOGAS BEOGRAD, AUTOGAS SRBIJA, LOVATO SRBIJA, AUTOGAS NOVI SAD, AUTOGAS UGRADNJA, AUTOGAS SERVIS BEOGRAD, UGRADNJA GASA, AUTOGAS ODRŽAVANJE, AUTO GAS BEOGRAD, PLIN BEOGRAD, AUTO GAS SERVIS BEOGRAD, LPG BEOGRAD, TNG BEOGRAD, BRC BEOGRAD, TOMASETO BEOGRAD, LANDI RENZO BEOGRAD, AGIS OBD CAN,